Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Bregje

03 September 2013 | Nederland, Helmond

Heey vrienden en familie,

Vandaag mijn laatste dagje in Nederland.
Net klaar met mijn koffer inpakken het koste wat moeite om ervoor te zorgen dat de koffer niet te zwaar was maar het is uiteindelijk gelukt.

Morgen vertrekt het vliegtuig naar Argentinië en dan gaat de reis echt beginnen. Na 14 uur vliegen overnacht ik 1 nacht in Buenos Aires. En de volgende dag vlieg ik door naar La Rioja waar ik door mijn gastmoeder wordt opgehaald!

Ik zal regelmatig hier verhaaltjes opschrijven zodat iedereen een beetje weet wat ik allemaal doe en beleef aan de andere kant van de wereld.

Kus Bregje

  • 03 September 2013 - 16:59

    Simone:

    Hoi Bregje,

    Het gaat nu echt gebeuren. Je hebt er wel even op moeten wachten totdat je visum geregeld was, maar morgen gaat de grote reis van start.
    Ik ben er van overtuigd dat het een belevenis gaat worden die je nooit meer vergeet. Studeren kun je daarna nog lang genoeg. Natuurlijk gaan we je volgen via dit blog, maar ook de verhalen via je ouders zullen we graag horen.
    Een hele goede reis en vooral GENIETEN.

    Een hele dikke kus van ons
    Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Argentinie!

Mijn leven voor een jaar in argntinie

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2014

Noordreis

15 April 2014

Nog steeds vakantie

25 Februari 2014

Halverwege mijn jaar

31 December 2013

Ultimo blog del año.

12 December 2013

Weer terug naar normale leven
Bregje

Na het behalen van mijn diploma heb ik besloten om eerst een jaar weg te gaan. Uiteindelijk heb ik gekozen voor argentinie! Dit vooral voor de mooie ervaring maar ook om spaans te leren. Via deze blog zal ik, voor iedereen die het interessant vindt om te weten wat ik daar een jaar ga doen, laten weten hoe het is. Ik zal hier regelmatig verhalen en fotos op zetten! Dikke kus

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 9681

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 26 Juni 2014

Argentinie!

Landen bezocht: