Eerste dagen in Argentinie - Reisverslag uit Chilecito, Argentinië van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Argentinie - Reisverslag uit Chilecito, Argentinië van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Argentinie

Blijf op de hoogte en volg Bregje

07 September 2013 | Argentinië, Chilecito

Hola!

De reis was helemaal goed gegaan! Meteen al in het vliegtuid viel het me op dat bijna alle argentijnen wijn drinken bij de maaltijden. Ik was totaal niet gewend dat zoveel mensen wijn bestelde in het vliegtuig.

In de aankomsthal stond er een hele aardig man op mij te wachten. Hij zei tegen mij dat ik eventjes moest wachten en dat hij de auto zou halen. Dus ik wachten ging hij(man van ±60) rennen om zo snel mogelijk weer bij mij te zijn haha.

Toen gingen we naar het hotel. Buenos Aires is echt heeeeeel groot en het is er ook best vies en veel vervallen huizen waar nog steeds mensen in wonen. Toen kwamen we bij het hotel, die echt prachtig was. De mensen bij de receptie waren echt heel behulpzaam en aardig.

De volgende dag ben ik naar La Rioja gevlogen. Het verbaasde me echt dat er maar zo weinig huizen waren. En het vliegveld was echt heeeel klein. het was 1 gebouwtje. Hier stond mijn gastmoeder me op te wachten. Vervolgens zijn we met de bus naar chilecito gegaan.

Chilecito is echt een hele mooie plaats. Een groepje meiden heeft mij de volgende dag een rondleiding gegeven. Het was heel erg gezellig! Ook heb ik mijn schoolspullen en uniform gekocht. Maandag ga ik voor het eerst naar school en ga ik met dezelfde groep meiden mijn verjaardag vieren:)

Ik laat snel weer iets van me horen.

CHAU!!

• 08 September 2013 - 19:47

Roelfien:

Lieve Bregje!

Wat goed om van je te horen. al met al klinkt het heel goed. Fijn dat je zo goed ontvangen bent. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en wens je succes op school!

Tot snel!

Roelfien

• 09 September 2013 - 10:52

Jan:

Lieve Bregje,

van harte proficiat op deze gedenkwaardige dag. Veel plezier toegewenst, succes in je nieuwe omgeving en ik hoop dat jij een prachtige verjaardag zult vieren met je nieuwe vriendinnen.

wees gegroet,
    Jan

• 13 September 2013 - 11:55

Janneke:

Lieve Bregje,

Hoorde van je vader dat we je een beetje kunnen volgen via dit blog. Super!Geniet van alle mooie en soms misschien ook vreemde ervaringen die je op zult doen. Die zijn onbetaalbaar en je zult er nog vaak aan terugdenken. Knap dat je deze stap genomen hebt. Wij blijven je volgen.