Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bregje Biggelaar - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Bregje

23 Oktober 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Heeee!

Afgelopen weekend ben ik dus naar Buenos Aires gegaan om te promoten dat meer mensen wijn moeten kopen in Argentinie. Mijn oma hier werkt namelijk bij een bedrijf die onderdeel is van het produceren van wijn.

We vertrokken om 5uur smiddags en waren om 11uur sochtends in het hotel in Buenos Aires. Het was een lange reis met de bus maar de tijd ging redelijk snel voorbij.
Na de lunch in het hotel heb ik een city tour gedaan met de bus. En naar een Argentijnse anmiatie film geweest!
Savonds zijn we naar puerto madero geweest, dit is het rijke luxe stuk van Buenos Aires. Het was heel mooi om te zien met alle lichtjes.

Zondag ochtend ben ik wezen shoppen met mijn moeder hier. Helaas waren niet alle winkels open. Smiddags zijn we naar technopolis gegaan. Technopolis is een heel groot park waar veel spelletjes zijn en informatie over argentinie zoals: Economie, vliegmaatschappij, landbouw, overheid en nog veel meer. Ook waren er allemaal kraampjes met eten en ook met wijn.

Savonds zijn we weer met de bus terug gegaan en we waren om 2uur smiddags weer thuis!

Ik ben nu druk bezig met mijn koffer inpakken voor de zuidreis! En ja pap en mam ik maak vel fotos en neem alle documenten mee die ik nodig heb.
Ik ga morgenmiddag naar cordoba en dan slaap ik bij een andere uitwisseligsstudente. Vrijdag begint de reis dan echt!

De fotos van buenos aires staan hier:https://picasaweb.google.com/113664035598097234836/BuenosAires?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKnd6MS0tq6i_QE&feat=directlink

Het was makkelijker om het zo te doen dan op mijn blog. Hier komen ook de fotos van de zuidreis op.

Besos! chau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Argentinie!

Mijn leven voor een jaar in argntinie

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2014

Noordreis

15 April 2014

Nog steeds vakantie

25 Februari 2014

Halverwege mijn jaar

31 December 2013

Ultimo blog del año.

12 December 2013

Weer terug naar normale leven
Bregje

Na het behalen van mijn diploma heb ik besloten om eerst een jaar weg te gaan. Uiteindelijk heb ik gekozen voor argentinie! Dit vooral voor de mooie ervaring maar ook om spaans te leren. Via deze blog zal ik, voor iedereen die het interessant vindt om te weten wat ik daar een jaar ga doen, laten weten hoe het is. Ik zal hier regelmatig verhalen en fotos op zetten! Dikke kus

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 9665

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 26 Juni 2014

Argentinie!

Landen bezocht: